Uppsatsen var det ja...

Tror ni att jag fått något gjort sen jag skrev sist? Inte direkt. Skrivit en liten kladd och hittat två vettiga vetenskapliga artiklar att referera till men det är allt. Annars har jag lyckats gjort massor idag, som t.ex. organisera upp i förrådet som jag tänkt gjort i flera veckor nu, städat i städskåpet, städat lite allmänt i lägenheten osv. Blir så trött på mig själv. Allt annat lockar mycket mer än uppsatsen just nu.

Har lite burar och grejer till salu om någon skulle vara intresserad. En 100*50 (el. om den nu är 40..)cm bur, några burtransporter och en hamsterbur med tillbehör. Begagnat men fullt användbart.

Satt en egen deadline att jag ska vara klar med uppsatsen till tors så det blir att skriva tills fingrarna rycker i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0