SMF 435 Serendipity's!

Nu är namnet godkänt!! =D Tyvärr så kan jag för tillfället inte ta några fler kullar pga platsbrist och har mycket med skolan. Men när jag kan så ska jag försöka rikta in avel lite bättre och välja mer nogrant vilka linjer jag vill avla efter. Allra helst skulle jag vilja importera från Pickersleigh för deras marsvin har det utseende på sina rexar som jag gillar allra mest. Väldigt likt Pärlan min första rex.


SCh Cassiopeias Silver Pearl
(som hade mkt Pickersleigh linjer)


Kommentarer
Postat av: Lena

GRATTIS!



Ha en skön kväll!



Kram Lena

2009-02-12 @ 19:19:40
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Ha en underbar Alla hjärtans dag!



Kram Lena

2009-02-14 @ 10:05:16
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: Sophie

Grattis till uppfödarnamnet! :-) Hur går det i skolan? Är det kul att plugga? :-)

2009-02-16 @ 10:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0