Liten upd.

Ja, då var det ett bra tag sen jag skrev igen. Det har varit fullt upp med tentaplugg och är fortfarande då nästa tenta är den 24:e. Tack och lov är den inte riktigt lika stor som föregående. Och så mitt upp i allt åkte jag på den värsta magsjukan jag varit med om. Mådde bra dagen innan men så klockan två mitt i natten vaknar jag till och mår illa och vart tvungen att kräkas sen fortsatte det precis hela dagen. Inte ens vatten fick stanna kvar i magen. Så dåligt vill jag aldrig må igen. Det kändes som inälvor och allt ville komma upp. Usch, usch...

Annars så rullar väl det på som vanligt. Grisarna mår bra och kaninen Orbit är åter stabil i magen efter att ha varit lite lös igen. De har precis satt i sej en massa hö och ligger nu och latar sej. ^^ Chippen välte precis omkull sej i sitt och Mackans hus. =)

Fick en fin Påsk Award av Lena. Tack så mycket. =)



Nu finns även den där musikvideon jag gjorde ute på YouTube. Här kommer den.


Kommentarer
Postat av: Lena



; )))

Den är du värd!



Ha en skön kväll!



Kram Lena

2009-04-07 @ 19:03:17
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Hallå! Vilken snygg video, har du gjort den!? Du ligger sannerliger inne med dolda talanger! Grymt ju.

En annan talang du verka ha är att vara observant. Det där lilla plåstret (som jag antar är ett plåster) såg inte jag förän nu när du uppmärksammade det! Men visst måste det vara ett plåster, konstigt ställe att ha ett plåster på dock. Kan man ju tycka. När ska vi på promenad igen? Ha de gott, glad påsk och hela den grejen :) Kram /Anna

2009-04-10 @ 21:19:35
URL: http://annaontherun.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0