Vem har snott mitt ventilgummi?!

Var hem till mamma och pappa idag och lämnade över Cliff till dom för ett tag. Vi har ju liksom delad vårdnad om honom. ^^ Tittade till djuren som bor där och kunde konstatera att det inte går någon större nöd på dom. Broccoli och morötter fick dom till kvällsmat också. =)

Hade lämnat min cykel i deras förråd sen i fre och tänkte cykla tillbaka hem på den men upptäckte att någon skruvat bort ena ventilgummit! Alltså inte mamma och pappa då utan någon måste ha gjort det när cykeln stått i det gemensamma förrådet hemma där jag bor. Så typiskt. Har ju en annan skrotcykel som står ute förjämnan och den är det ingen som bryr sig om. Jaja ett ventilgummi kostar väl inte allt för mycket skulle jag tro. Men ändå, så onödigt.

Trots att jag åt pannkaka hos mamma och pappa är jag fortfarande hungrig och klockan är tio på kvällen så det är inte så smart att trycka i sig en macka direkt. Skar upp en apelsin som jag ska äta snart. Milli känner lukten av apelsinen och hänger ut genom buren och blänger på mig just nu. =P

Nej nu lär jag väl gå och lägga mig. Måste kliva upp klockan sex imorgon för jag ska iväg och jobba. Men har iaf väldigt nära till jobbet så behöver inte stressa.


Cliff

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kul att du har börjat blogga! :) Lägger till dig i min länklista. :)

2008-10-02 @ 20:27:12
URL: http://luneas.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0