Raptor Race

Idag har jag hunnit med ganska mycket för att vara mej eller borde jag skriva jag? För trött för att kunna tänka klart. Har jobbat 10,5 timme idag. Inte roligt med delade turer men det blir ju lite mer till plånboken. På de tre timmarna emellan städade jag alla burar, damsög lägenheten, gick med sopor, handlade och så tryckte jag i mej en macka. Vid halv tie kom Linda som ska sova över här för hon jobbar natt och hon bor i Sandviken och när hon slutar så har sista nattbussen redan gått. Så jag vinkade nyss av henne när hon cyklade iväg på min fula skrotcykel in till stan.

Vi gjorde en kladdkaka som vart minst sagt kladdig. Men den är säkert helt perfekt imorgon när den hunnit stelna lite. ^^ Vi gick ut en liten stund för Linda ville röka och så fick vi syn på en herrelös hund som sprang omkring på bilvägen. Men när vi gick emot den vart den rädd och sprang iväg. Men den såg målmedveten ut så den visste troligtvis vart den skulle.

Ser nästan i kors för att jag är så trött. Har inte kunnat sovit på flera nätter nu bara för att jag mått dåligt och kännt mej stressad. I första mardrömmen dog både mamma och hunden + annat ngt annat hemskt hände. Sen nästa natt drömde jag att människor och dinsaurier levde i samma tidsepok. Det var en tävling typ som V75 fast med dinosaurier och ngn hade spänt för en raptor och jag tror att jag filmade det hela el ngt. Iaf så vann den. Men när vi alla står där vid mållinjen och gratulerar den som körde så blir en av domarna attackerad av massa små flygfän som börjar äta av honom. Hur knäppt som helst. I drömmen var det otäckt iaf. Hela stämningen i drömmen var obehaglig.



Om det här är helt osammanhängande att läsa och en massa stavfel och omkastade bokstäver med mera så är det för att jag knappt ser tangenterna nu. Så ska väl ta och blåsa upp Lindas madrass så att hon har ngt att sova på när hon kommer. Men nej, jag tänker INTE blåsa upp den själv. Då tuppar jag väl av. Det är bara att plugga i en kontakt och trycka på en knapp så gör den allt själv. Perfekt. Tror jag ska försöka kolla på en film och hålla mej vaken ifall att hon vill att jag ska möta upp henne. Är väl iaf 5km in till stan. Inte så kul att cykla själv mitt i natten.

Upptäckte nu att klockan snart är ett. Om fem timmar har jag varit vaken i ett dygn.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Men usch då, låter inget vidare att du mår dåligt och har mardrömmar. :-( Säg till om du behöver hjälp med något! Du har ju ställt upp så många gånger för mig!

2008-10-14 @ 09:04:27
URL: http://luneas.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0