Huvudet i sanden

Agge kom och vi lagade kycklingenchilada och tittade på FOTC. Senare på kvällen såg vi 1408, en skräckis med John Cusack och Samuel L Jackson. Den handlar om ett hotell rum som är hemsökt. Alla som bott i rummet 1408 på the Dolphin har dött efter en timme. Tyckte att den var rätt så bra faktiskt eftersom det inte fokuserades så mycket på spöken utan mer på att jäklas med människors psyken. Vilket jag tycker är mycket läskigare än något monster.

Det var jätteroligt att Agge kom men jag fick ett telefonsamtal på söndag som gjort att jag kännt mig ganska låg de senaste dagarna därav har jag inte velat suttit vid datorn och bloggat. Men det känns mycket bättre nu och det kommer förhoppningsvis att ordna sig.

Men nu har jag ett annat problem. Sista anmälningsdatumet till Kallhäll närmar sig med storm steg och jag vet inte vilka djur jag ska ha med!

De jag funderar på är;
Lollipop (Lolan) Ras
Mosaiques Vanessa (Nessie) Pet
High Hat's Barbie
(Bonni) Pet

Och kanske någon till. Hade velat ställt Millicent (Milli) i ras men har inte fått hennes reg. nummer än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0