Se hit alla mittare!

Känner att jag måste skriva något bara för att skicka ned föregående inlägg en bit. Saker och ting känns mycket bättre nu. Jag har alltid varit "duktig" på att stressa upp mej själv för minsta lilla och känna att jag bara vill ge upp. Men nu har jag lugnat ned mej och insett att det inte alls var så farligt som jag förstorade upp det till. Kanske till och med kan vända det till att det kommer ngt positivt ur det hela.

Men över till ngt helt annat. Nu har jag jobbat på Mitts hemsida och ska väl skicka ut den på nätet snart. Det som fortfarande fattas är bilder (!) och en logga! Så jag behöver lite hjälp från er andra mittare. Är det ngn utav er som har bilder från ngn av Mitts utställningar maila dom då till mej är ni snälla. Skriver självklart vem som har tagit fotot. Kan skriva det direkt på bilden om så önskas. Sen så går det bra med söta marsvinsbilder allmänt.

Och en till sak till er mittare. Ni glömmer väl inte att länka tillbaka till Mitt? Vi vill ju ha fler medlemmar. ;)

http://mitt.svenskamarsvinsforeningen.se/

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0