Lördags

Igår skrev jag högskoleprovet. Det kändes hyfsat bra faktiskt men snacka om att man blir mör efter en hel dag med bara prov. Det är andra gången jag skriver provet. Första gången var jag jättestressad och hann knappt med att svara på frågorna denna gång svarade jag iaf på varenda en.

Tomas ifrån jobbet ringde och frågade om jag ville med ut på kvällen och jag var verkligen sugen men eftersom jag var trött (sover fortfarande dåligt) och det hade varit lite tjaffs under dagen (har löst sej nu) så kände jag att jag inte orkade. Dessutom är dom alla äldre än mej och skulle gå ut där åldersgränsen är 23. Fast jag har kommit in förr men var som sagt för trött igår. Menar inte att jag ser ut att vara 23. =P Det vet jag att jag inte gör. Ser väl knappt ut att vara de 21 år jag är enligt vissa. Men ibland är vakterna snälla. ^^

Sen så skulle Linda sova över här igen eftersom hon jobbade natt. Stackarn, behöva servera hamburgare till alla fulla gävlebor en löningshelg!

Nu sitter jag här och tycker synd om mej själv. Var nyss upp till föräldrarna och hämtade Cliff (hunden) och nu vet jag inte vad jag ska göra. Mitt söndags nöje har varit att titta på Primeval klockan 9 på kvällen men nu har det slutat. =( Även om serien hade rätt töntig handlig och kass animering så var det ändå lite småläskigt och underhållande. Ska kanske ladda mobilen för har upptäckt att det finns Sims på den. Har det inte längre på datorn. ^^

Ni har väl ställt om era klockor?


Abby och Rex från Primeval

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0