Lördag kväll...natt

Ja, roligare kan man väl ha än att sitta vid datorn. Men men är ändå inte på humör för att festa. Ska försöka få ordning på Mitts hemsida istället. Den har ju inte blivit uppdaterad på evigheter. Det har strulat lite när jag försökt göra om designen. Hoppas att jag kan få till det nu.

Idag har varit en riktig slapp dag. Sov till tjugo i elva och vid två tiden gick jag hem till mamma och pappa för att äta lunch. Köpte med mig kanelbullar för det var ju kanelbullens dag. Hehe. Sen blev jag kvar där till halv tolv på kvällen.

Imorgon kommer Agge från Storvik. Nördiga som vi är ska vi ha FOTC (Flight of the Conchords) maraton. Upptäckte de galna Nya Zeeländarna via Youtube men missade nästan alla avsnitt som SVT sände. Men imorgon tar vi igen det.

Borde även redigera ihop en sak jag filmat och lovat att göra. Men men. Försöker få ihop sidan till Mitt först. Men har inte hållt på med html på evigheter så känner att jag inte alls är duktig på det just nu.

Här kommer ett litet smakprov på FOTC om ni inte redan vet vilka de är

 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Pssst! Du har fått mail! :)

2008-10-07 @ 17:51:10
URL: http://luneas.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0