Duvbur

Måste bara skriva ett till inlägg för nu är jag glad! Fick precis hem ett avi från posten. Jag har beställt en duvbur och nu har den kommit! Yay. Tyvärr kan jag inte hämta ut den förrän efter klockan 16.00 idag och då börjar jag jobba. Typiskt. Får hämta ut den imorgon då men nu känns det som evigheter dit ju. ;)

En 12 fackare ska det vara iaf. Då kommer det att finnas plats för 6 djur. Så nu slipper jag släpa med mej de andra stora djurtransporterna eller snylta på stackars Sophie. =P



Kommentarer
Postat av: sara

Meh! vart hittade du den!? jag har letat land och rike runt och alla säger bara "vaaa? , vad e den duvtransport?" :P

2008-11-03 @ 21:22:01
URL: http://sari.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0