Dreams aren't what they used to be

Drömde ännu mer konstigt i natt. För konstigt för att försöka förklara. Iaf så har jag varit vaken halva natten pga dom så jag är glad att jag inte fick något jobb idag. Sovmorgon. Bara det att strax före tio när jag sover som bäst ringer någon på dörren. På med mjukisar och rusar dit. Håret står rakt upp och jag har stora påsar under ögonen. Halft groggy uppfattar jag att det är två stycken som vill prata med alla 80-talister om ngt med kunskap. Dom ser att dom precis har väckt mej och lovar att komma tillbaka om en halvtimme timme. Usch, varför gick jag med på det? Har ingen lust att ta in två främmande människor i min lägenhet som ska försöka sälja ngt. Funderar på att gå ut och gömma mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0