Trökig dag

Usch, idag har inte varit någon bra dag. Fortfarande inte hört något om jobb och jag blir tokig. Klarar inte av att bara gå hemma och dra. Tänker för mycket och det blir bara en massa negativa tankar. Satte igång och skulle börja storröja i lägenheten men kom av mig så nu ser det mest ut som ett bombnedslag. Har iaf kastat en massa onödiga papper m.m och imorgon hade jag tänkt att sortera de som vart kvar och sätta in i pärmar. Nu ligger Cliff ute i hallen och suckar och lille "Chippen" piper ifrån buren så ska väl ta och leta fram något gott till pluttarna och fylla på hö.


Cliff som nu slipper ha tratt :)

Förresten ifall någon av er har eller kommer att upptäcka att jag pendlar mellan att skriva mej/mig el sej/sig så är det för att jag aldrig kan bestämma mig för vad jag tycker ser bäst ut. Tycker att det känns bäst att skriva mej men tycker att sej ser för dumt ut och man kan ju inte blanda mellan dom. Jaja, nu vet ni varför. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0