The whole enchilada

Igår fick jag jobba mellan 7.30 - 14.00. Bättre än ingenting. =) Sen så har jag två dagar framöver också. Alltid ngt.

Just nu sitter marsvinen och äter för fullt. Ikväll blev det broccoli, paprika, selleri och morötter. Var längesen de fick broccoli nu har inte hittat några som sett trevliga ut förrän idag. Köpte 4st för 35:- på Ica Maxi. Det var ju rätt bra pris. =) Blev sen kvällsmat för marsarna idag men har varit iväg och handlat massor med mat till dom så de kan inte klaga. Har även varit hem till mamma och pappa och städat till grisarna där. De såg ut att må bara bra. Lolan ser ut som om hon ska få en kull på 10 ungar när som helst. Ähum. Finns det inget bantningsläger för tjocka marsvin? Har två stycken som skulle må bra av att gå ner några gram. ;)

Idag lagade jag kycklingenchilada. Det är så himla gott! Bjöd över mamma på mat också. Hon är ju så snäll som tar hand om mina djur och så. Hon till och med köper maten till djuren som bor hos henne. Brukar säga att det är hennes marsar. ;)


Kycklingenchilada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0