Hem, hemma hos mig där sätter jag djuren i bur...

Tänkte att jag skulle visa lite hur djuren hemma hos mej bor.


Burskåpet som är gjord av två PAX vägghyllor. Vet att det är lite väl tajt mellan burarna men inget marsvin slår i huvudet när det hoppar och så är det en ljus hörna och jag brukar se till att de får vara ute på golvet och springa som kompensation. I gallerburen bredvid bor kaninen Orbit.


Såhär har jag satt upp vattenflaskorna. Men krokar och buntband. Det fungerar riktigt bra. Kan vara lite knepigt att få loss flaskorna ibland men har valt att ha bandet kort eftersom själva flaskan hänger stabilare då.


Inne i en av burarna. Anouk och Millicent ( som fyller ett år idag! Hipphipp hurra..)


Lampa som går att rikta mot burarna. Typiskt nog gick en lampa sönder alldeles nyss.


Och så Cliff med sin tratt. Här på väg mot matte för pusskalas. ;)

Kommentarer
Postat av: sara

På utställningen i kallhäll skulle några djur tas med till anki och hon skulle lämna dom vidare till djuraffär, när jag tog upp en av dom såg jag en liten satin flicka som endast var päls och ben. Alla kotor och ben du kan tänka dig stack ut ur pälsen.. Jag försökte att inte tänka på henne men igår (måndag) gick jag till anki för att kolla på henne och jag kunde inte gå därifrån utan henne så hon blev med hem. hon är svag men äter bra, jag hoppas hon klarar sig.

2008-11-04 @ 20:54:59
URL: http://sari.bloggagratis.se/
Postat av: Lena

Oh ,så fint dom har det ; ))



mvh Lena

2008-11-06 @ 12:23:51
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0