Godisråtta

Jag är verkligen en riktig godisråtta men nu har jag bestämt mig för att inte äta nå godis i veckorna utan ta en frukt eller något istället. Dels för att jag är rädd för att få diabetes. Man har ju sett hur det kan gå om man inte sköter sig när man har diabetes. Tvungen att ta bort ett ben eller så. Uscha. Och dels för att man lägger på sig en massa extra onödiga kilon.

Iaf så har jag köpt hem lite frukt nu och ska göra en fruktsallad. Mums. Mamma ska komma förbi en sväng så får bjuda henne med. ^^


Såhär såg den ut som jag gjorde igår :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Mumsig fruktsallad, ser verkligen gott ut ; ))

2008-11-11 @ 21:52:56
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0