30/11

Jag har gått och kärat ned mej i en Sheltie valp... En trefärgad dessutom. Det har jag aldrig riktigt tyckt om fram till nu. Men den bor uppe i Luleå och är bara en liten valp. Så hur jag skulle få det att fungera vet jag inte men jag vill så gärna. Skulle vilja börja med agility igen. Kanske till och med börja tävla igen och Cliff börjar ju närma sej 9 år. Jag är så arg på mej själv att jag slutade med agilityn. Både jag och Cliff tyckte ju att det var så roligt. Men det var för mycket just då... Saknar ridningen med. Usch, känner mej misslyckad som inte kan hålla fast vid saker och ting.


Jag och Cliff kom trea på ett KM men vi har även lyckats tagit pinne på en officiell tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0