11/11

Att bara gå hemma och dra passar inte mig blir alldeles seg och kommer mig inte för någonting. Idag tänkte jag städa klart men har knappt gjort något. Bara legat framför tv:n och gosat med djuren. Och det är väl bra iofs att jag spenderar mer tid med dom.
 
Min jobbgivare har iaf ringt och ursäktat för att det inte finns jobb. Inte deras fel direkt. Men kommer att få jobb över julen iaf. Dessvärre måste jag nog jobba kväll på julafton, mindre roligt men lite extra pengar iaf. Så nu är det väl bara att hoppas på att halva personalstyrkan åker på influensa så att jag får jobba lite innan jul också. ;)

Nu ska jag och Cliff gå ut och gå en sväng med Linda. Roligt att ha en kompis som bara bor på nästa område. :) Förr bodde hon i Sandviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0