Vill sjunka genom sanden..

Jag tror jag går och dör nu. Helt seriöst.

Lampan inne på toaletten gick sönder igår så jag tog bort kupan och tänkte byta glödlampan själv tills jag upptäckte att armaturen var spruken. Felanmälde idag och då skrev jag att jag ville att de skulle ringa före. Trodde att de skulle komma imorgon så jag hade inte plockat undan vissa saker inne på toaletten... Helt plötsligt står det en gubbe utanför dörren. Shit. Och Cliff blev knäpp och skällde som en idiot så jag hann inte ens reflektera över sakerna inne på toaletten förrns det var försent. Usch, vad pinsamt!!

Förhoppningsvis slipper jag se människan igen och kan leva vidare trots skammen..

Nej nu borde jag springa ner till affären och kolla om de har runda glödlampor, 40W med liten sockel!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Nu blev ju jag nyfiken på vad du har på toaletten! ;-)

2008-12-17 @ 14:26:18
URL: http://luneas.bloggagratis.se/
Postat av: Lena

Han hade nog varit med om värre saker ; ))



Ha en skön kväll!



Kram Lena

2008-12-17 @ 17:51:31
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0