Edsbyn - Kungälv 14 - 3!

Igår åkte jag och pappa till Edsbyn efter jobben. Vi hälsade på farmor och gick på bandy. :) Edsbyn kvadade Kungälv med 14 - 3! Fast Kungälv var ett rätt bra lag ändå jämfört med de jag sett tidigare. Så det var en rolig match att titta på.

Nu ska jag göra mej iordning för Linda ( inte samma Linda jag tjatat om tidigare ;) ) ville att jag skulle följa med ner på stan och ta en öl och snacka skit. Hehe. Siktar nog in mej på cider istället tror jag eller nån god drink. Man el. iaf jag kan bli så himla äckligt mätt av öl.


Även Cliff är ett Edsbyfan!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du får/fick en trevlig kväll ; )



Kram Lena

2008-12-20 @ 21:04:24
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0