9/12

Nyss kommit hem från föräldrarna. Hämtade hem Cliff igen som bott hos dom sen i söndags kväll. Skönt att ha honom tillbaka för det är mycket lättare att sova när han är här. Men mamma och pappa ville ha honom någon dag fast mamma kunde inte gå hem på lunchen imorgon så därför var det bättre att jag hämtade honom. Passade även på att städa åt marsvinen när jag ändå var där. De mår bra allihopa. Köpte med mej grönkål som hon i kassan var snäll och lät mej betala bara 3kr för. Var liiite gul ute i kanten på vissa ställen men annars såg det helt okey ut. Och de smaskade då glatt i sej. ^^

Ikväll blir det att bänka sej framför tv:n. Det blir ju intriger på Mode Magazine och desperata husfruar. Vem vill missa det liksom? ;)

Psst... Jag har namnsdag idag! ;) Anna Emilie heter jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0