27/12

Hoppas att ni alla fick en fin julafton! =)



Själv har jag jobbat hela veckan men jag har hunnit med och fira lite ändå. Såhär har min vecka sett ut.

Sön: 16 - 21
Mån: 12 - 21
Tis: 7 - 16
Ons: 12 - 21
Tors: 7 - 16
Fre: 7 - 16

Roligare slut på arbetsveckan än vad jag fick kan man ju ha... Hittade nämligen en av våra vårdtagare död. Benen stod ut från sängen och han var alldeles kall och stel så troligtvis har han legat där hela natten. Det var första gången i mitt liv som jag såg en död människa. Usch. Jag fick en chock och hela kroppen började skaka. Och inte fick jag tag på ngn sköterska heller så gråtandes ringde jag till en av de ordinarie som jobbade och hon tog hant om det hela. Man vet inte hur man kommer att reagera förrän man varit med om ngt sånt här. Jag hade fått gått hem om jag velat men valde att jobba klart. Lugnande ner mej ganska så snabbt. Men när jag kom hem var jag hur trött som helst. Lade mej för att vila men vaknade inte till förrän vid halv åtta. Skulle ha gått hem till Linda och kollat på film med henne men jag orkade inte. Somnade om och vaknade inte förrän vid elva idag!




Kommentarer
Postat av: sara

läskigt!!!



du har fått mail :)

2008-12-27 @ 12:58:51
URL: http://sari.bloggagratis.se/
Postat av: Lena

Usch så hemskt!

Hoppas du haft en bra jul fast du jobbat så mycket!



Kram Lena

2008-12-27 @ 23:26:59
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0