18/12

Idag har jag varit duktig. Klev upp redan klockan sex (!) för hade tvättstugan klockan sju. Bytte också en säkring för första gången i mitt liv. Den gick ju sönder precis när jag kokade kaffe. >_<

Nu är det bara två timmar kvar tills jag börjar jobba. Suck. Vill hellre vara hemma med och mysa med Cliffen. :) Han har blivit mycket kelsjukare sen han kastrerades.

Slänger in en till musikvideo. Det här är ett band från Gävle som precis fått skivkontrakt! Jag har gjort en musikvideo till den här låten jag också när jag gick på media men det här är inte min video.

Twiggy Frostbite - Heroes

Kommentarer
Postat av: sara

Det är ju Joels band! han jobbar på min skola, "vikarie" eller vad man ska kalla han :)

2008-12-18 @ 15:30:30
URL: http://sari.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0