1/12

Idag var jag och mamma och handlade i Valbo. Jag passade på att storhandla mat. Inte för att det går in så jättemycket i mitt lilla kylskåp och det minimala frysfacket. Men mycket för att vara mej. Och så köpte jag blommor för det ser för tråkigt ut i mitt fönster just nu. Två Kallor och en palm av något slag. Inte så jätteroliga men får duga tills vidare för de var inte speciellt dyra. Ska plantera och fixa iordning imorgon. Tyvärr blev det ingen julstjärna så ska åka ned på stan och leta nu i veckan. Men jag köpte små julgranskulor som jag tänkte dekorera marsvinsburen med. Måste väl försöka vara lite julig av mej iaf. Nej, nu ska jag gå med sopor och sedan lägga mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0